2008年2月28日 星期四

瑜 伽 再 進 修   單 對 單 獨 立 班

瑜 伽 總 給 我 有 點 撲 朔 迷 離 的 想 法 , 你 說 這 是 運 動 , 還 是 宗 ?
從開 始 時 簡 單 的 肢 體 動 作 , 到 打 坐 冥 想 的 心 靈 修 行 , 使 我 越 來 越 感 到 這 不 只 是 運 動 咁簡 單 , 更 有 朋 友 因 此 愛 上 印 度 、 轉 食 長 齋 ! 今 日 , 連 樓 下 社 區 中 心 師 奶 都 學 瑜 伽 ,同 我 亦 覺 得 一 般 Yoga Class 滿 足 不 了 。 $1,000 的 明 星 老 師 補 習 班 、 過 萬 的 蘇 梅 Retrip 旅 程 , 是 我 未 來 的 目 標 !



$1,000 堂 包 起 黃 佩 霞
今日 到 機 , 以 9.9 秒 速 度 飛 返 屋 企 , 放 低 行 李 , 除 低 件 空 姐 「 超 人 制 服 」 , 之 後 跑 去上 堂 瑜 伽 課 , 以 解 心 身 之 癮 。 今 次 預 約 了 黃 佩 霞 老 師 ( Almen , PURE YOGA ) 一 對一 上 課 。 要 預 約 老 師 單 獨 授 , 比 起 普 通 課 堂 貴 6 倍 , 一 小 時 單 堂 計 算 約 $800-$1,000 , 買 得 多 一 樣 有 平 得 多 的 套 餐 優 惠 。
想轉 玩 單 對 單 , 當 然 唔 係 為 了 親 親 明 星 咁 幼 稚 啦 。 學 了 一 年 瑜 伽 , 除 了 筋 骨 鬆 弛 , 更逐 漸 進 入 心 靈 合 一 的 境 界 , 我 一 向 跟 開 兩 三 個 老 師 , 搵 老 師 係 希 望 更 直 接 、 清 晰 的指 導 。 當 然 , 不 少 名 人 希 望 有 私 人 空 間 , 都 不 介 意 花 多 一 點 。 「 有 個 學 生 , 每 次 來上 堂 都 會 帶 埋 女 朋 友 同 保 鑣 一 齊 做 , 睇 得 出 保 鑣 哥 哥 身 手 好 , 但 因 為 唔 敢 表 現 得 比 老 闆 好 , 好 多 時 都 要 就 住 做 , 情 況 都 幾 搞 笑 。 」
上 團 體 班 , 同 幾 十 人 分 一 個 Miss , 對 我 講 真 係 唔 夠 喉 , 相 反 單 對 單 , 每 分 鐘 都 係 我 , $1,000 邊 算 貴 ! 據 知 鍾 麗 淇 ( 修 身 堂 ) 都 會 加 入 單 對 單 瑜 伽 的 行 列 , 收 費 同 樣 約 $1,000 一 小 時 。 有 機 會 包 起 明 星 瑜 伽 老 師 上 堂 , 講 畀 人 聽 又 真 係 特 別 威 , 呢 個 都 係 其 中 一 個 原 因 , 哈 !


過 萬 元 海 外 修 行
初玩 Yoga 好 多 人 都 只 當 係 一 種 運 動 , 特 別 係 高 溫 瑜 伽 , 只 當 係 減 肥 玩 意 ! 計 我 話 ,要 減 肥 你 不 如 去 跳 纖 形 舞 啦 ! Yoga 玩 咁 上 下 , 就 會 變 成 一 種 修 行 , 近 似 中 國 氣 功。 瑜 伽 本 出 自 梵 文 , 有 結 合 、 統 一 的 意 思 , 古 代 印 度 文 化 意 即 通 過 修 行 達 致 天 人 合一 的 境 界 , 將 身 、 心 、 靈 昇 華 。
本 小 姐 終 日 於 機 上 搬 搬 抬 抬 多 件 行 李 、 推 住 200 幾 磅 的 餐 車 前 前 後 後 , 瑜 伽 的 確 對 身 體 放 鬆 、 舒 展 有 好 大 幫 助 。 學 了 一 年 多 ,訓 練 更 有 助 改 善 我 急 躁 性 格 。 不 過 要 談 到 再 高 道 行 的 身 心 靈 修 行 , 自 問 暫 時 有 心 無力 。 我 的 確 係 一 個 不 肖 弟 子 , 瑜 伽 令 人 用 心 可 以 控 制 身 體 任 何 動 作 、 任 何 想 法 , 可能 我 本 性 差 , 未 咁 快 達 致 如 此 境 界 啦 。

不 過 迷 戀 瑜 伽 的 師 兄 師 姊 大 有 人 在 ,好 似 一 個 於 中 環 任 職 CEO 的 朋 友 , 佢 可 以 放 棄 工 作 , 到 蘇 梅 島 Svantantra 參 加 一個 Retrip 的 瑜 伽 鍛 煉 , 費 用 大 概 萬 幾 蚊 。 整 個 旅 程 唔 係 去 嘆 去 玩 , 無 論 作 息 定 飲食 , 都 由 老 師 全 程 安 排 。 由 朝 到 晚 的 瑜 伽 練 習 , 還 大 叫 百 般 享 受 。 另 外 亦 有 個 同 事因 為 瑜 伽 迷 上 印 度 , 還 計 劃 用 長 假 到 印 度 體 驗 這 個 高 智 慧 的 民 族 。 花 金 錢 , 他 們 不志 在 ; 花 時 間 , 可 能 叫 他 們 萬 般 痛 苦 。 瑜 伽 卻 有 如 此 力 量 迷 到 眾 生 。



留 港 一 樣 可 以 上 Workshop
從逐 步 逐 步 向 高 難 度 動 作 的 試 練 , 會 慢 慢 養 成 挑 戰 自 我 的 生 活 態 度 。 聽 落 好 似 好 誇 張, 但 道 理 就 好 似 打 機 一 樣 , 當 你 過 了 第 一 關 , 自 然 就 會 有 挑 戰 第 二 版 的 動 力 。 由 起初 嘗 試 五 花 八 門 、 各 不 同 學 派 的 瑜 伽 , 到 選 定 自 己 喜 好 , 當 你 逐 漸 投 入 修 行 , 總 叫你 有 一 種 心 癮 。
打 得 屋 企 部 遊 戲 機 多 , 都 會 想 打 街 機 挑 機 。 我 下 一 個 目 標 就 係 參 加 一 些 Workshop Class 課 程 , 學 校 會 邀 請 一 些 世 界 級 明星 瑜 伽 導 師 任 客 席 老 師 , 大 概 $3,000 的 課 程 , 將 一 個 星 期 六 日 變 成 密 集 式 課 程 。對 我 講 , 就 簡 直 係 朝 聖 課 程 。 例 如 即 將 來 港 的 Andrey Lappa 、 David Life 及 Sharon Gannon 等 , 都 係 現 今 幾 個 瑜 伽 學 派 的 代 表 人 物 。 我 幻 想 , 如 果 再 畢 業 的 話 , 到 最後 終 極 修 行 當 然 報 讀 導 師 訓 練 課 程 , 話 唔 定 到 時 係 我 單 對 單 獨 立 班 ! 雖 然 瑜 伽 毋 須 註 冊 的 練 牌 才 可 做 練 , 但 若 到 美 國 考 練 牌 都 起 碼 要 US$5,000 。 漫 漫 長 路 , 我 無 咁 易 放 棄 。


最 新 回 應
Elbi : 我 都 有 玩 過 一 段 長 時 間 , 但 家 就 停 , 因 為 覺 得 做 瑜 珈 的 人 越 來 越 雜 。 又 師 奶 又 學 生 哥 , 好 嘈 好 亂 , 影 響 質 素 。 單 對 單 課 程 好 似 都 幾 好 , 有 多 一 兩 個 朋 友 一 齊 去 都 唔 算 太 貴 , 起 碼 樣 樣 都 自 己 控 制 。

Joan : 之 前 試 過 兩 次 高 溫 瑜 伽 , 頂 唔 順 , 暈 。 我 都 會 想 再 試 玩 番 其 他 瑜 伽 , 但 只 會 當 運 動 , 完 全 冇 諗 過 用 瑜 伽 變 成 咁 高 層 次 思 維 靜 修 。

小 儀 : 玩 瑜 伽 令 到 我 對 印 度 完 全 改 觀 , 我 真 係 鍾 意 印 度 呢 個 地 方 。 我 本 來 舊 年 都 計 劃 過 去 印 度 上 瑜 伽 課 程 , 因 為 時 間 安 排 唔 到 而 擱 置 。 今 年 我 一 定 會 再 安 排 同 埋 一 班 同 學 去 , 順 便 參 加 我 印 度 老 師 婚 禮 。


相 關 超 連 結
http://lindaf02.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=910132
網上 有 大 量 關 於 瑜 伽 運 動 的 討 論 , 有 人 更 將 一 些 簡 單 的 動 作 畫 成 得 意 有 趣 的 動 畫 , Click 一 下 就 可 清 晰 睇 見 如 何 完 成 整 套 動 作 。 未 試 過 瑜 伽 的 朋 友 不 妨 跟 這 些 動 畫 試 玩 , 但 就 要 小 心 呼 吸 及 拉 傷 。


http://www.livingyoga.com.hk/
瑜伽 大 熱 , 海 外 及 本 地 的 瑜 伽 中 心 網 址 多 得 氾 濫 。 有 瑜 伽 發 燒 友 介 紹 這 個 Living Yoga 網 址 , 因 為 有 瑜 伽 老 師 會 親 身 跟 網 友 交 流 某 些 動 作 技 巧 , 有 時 更 會 大 家 煮 印 度 美 食 。

查 詢 : PURE YOGA ( 8129 1188 )
魚 涌 太 古 坊 林 肯 大 廈 4 樓

修 身 堂 ( 2116 8328 )

沒有留言: