2008年3月11日 星期二

朋 友 出 招 ! MSN add 個 Friend 網 上 聽 歌

咪 話 我 聽 你 返 工 無 開 MSN 呀 ! 老 細 如 果 問 我 , 我 會 話 佢 知 好 多 料 都 係 由 MSN 收 返 來 , 好 有 用 。 不 過 老 細 你 要 Add 我 就 免 喇 。
由 屋 企 用 MSN , 到 想 公 司 用 卻 發 現 公 司 Block 你 裝 軟 件 , 結 果 用 Web 版 MSN , 再 到 用 更 穩 定 的 eBuddy , MSN 近 日 又 有 新 玩 。 朋 友 叫 我 Add 番 個 新 Friend : !MUSIC@messengerplayer.com , 一 Double Click 佢 , 佢 即 刻 同 我 講 Hello , 這 時 可 鍵 入 歌 手 / 歌 曲 名 字 , 由 周 杰 倫 到 Beethoven 都 Search 到 , 然 後 Load 一 Load 就 可 以 聽 歌 !
之 後 仲 可 以 Add 入 自 己 個 List !
難 怪 唱 片 銷 量 會 差 , 咁 搞 一 搞 , 仲 邊 度 有 人 需 要 買 唱 片 ?

沒有留言: