2008年3月26日 星期三

Office 舒 服 過 屋 企

在電 腦 螢 幕 前 想 了 一 陣 , 終 於 同 老 婆 講 ︰ 「 好 大 壓 力 。 」 她 把 靚 湯 送 到 放 埋 我 嘴 邊 ,我 知 道 成 功 了 。 想 老 婆 有 得 Keep 住 買 LV , 我 放 工 回 家 還 得 對 住 電 腦 狂 做 五 小 時 ,腰 痠 背 痛 連 個 pat 都 有 壓 力 , 「 想 買 張 好 凳 安 撫 自 己 。 」 買 貴 凳 女 人 不 會 明 。 我 解釋 話 香 港 人 工 作 時 間 超 長 , 一 日 要 對 住 電 腦 十 幾 粒 鐘 , 應 該 對 自 己 好 。 好 多 公 司 都 識 用 呢 招 , 等 員 工 Office 仲 舒 服 過 屋 企 。


Lamex 4 月 中 的 Reflex
我不 是 買 張 Ball Chair 回 家 為 型 , 等 朋 友 做 家 訪 時 有 驚 喜 那 類 人 , 我 需 要 在 家 中 工作 , 所 以 想 搬 張 靚 靚 Office Chair 回 家 。 公 司 坐 不 夠 嗎 ? Office Chair 講 的 是 人體 工 學 設 計 , 鬼 叫 我 返 到 屋 企 仲 要 對 住 電 腦 , 身 邊 好 友 個 個 以 健 康 為 由 買 禮 物 自 己 開 心 。
收到 風 Lamex 4 月 中 有 新 凳 , 我 一 早 已 上 Show Room 瞄 過 , 那 張 給 Top Executive 的 Reflex 賣 九 千 幾 , 正 合 口 味 。 一 樣 玩 網 背 , 但 有 歐 洲 凳 的 特 質 ─ ─ 頭 枕 。 Sales Director 阿 Sam 解 釋 ︰ 「 Reflex 是 和 一 間 瑞 士 廠 Gursberger 合 作 的 新 品 。 」 看網 背 有 魚 骨 支 架 , 和 Aeron 不 同 類 。 有 人 說 這 是 對 背 部 的 支 持 , 時 間 長 也 不 太 累 。但 也 人 說 , 坐 在 Aeron 的 網 面 有 被 包 圍 的 感 覺 , 特 別 舒 服 。 My God ! 難 道 要 給 我試 足 24 小 時 才 作 決 定 ?


Allsteel 19 玩 衡 溫
「 Aeron 當 然 好 , 我 覺 得 它 可 放 入 Museum 。 」 Herman Miller 的 設 計 確 實 影 響 深 遠。 「 像 與 一 些 Designer 開 會 , 如 果 你 冇 網 背 凳 , 他 們 會 覺 得 你 間 公 司 唔 夠 型 。 」但 型 與 否 , 非 我 考 慮 , 作 為 消 費 者 , 當 然 想 貪 心 多 看 幾 張 , 最 好 連 瘦 佬 肥 佬 也 可 坐。
Lamex 有 售 美 國 Allsteel 的 Free Size 、 Full Function 凳 , 當 中 有 張 萬四 蚊 的 #19 , 原 來 是 指 凳 由 18 條 組 件 組 成 , 不 用 膠 水 接 合 , 加 埋 人 上 去 就 是 第 19 件 組 件 。 它 也 是 網 面 , 而 且 貼 背 那 面 與 椅 背 的 密 度 不 同 , 有 衡 溫 作 用 。 而 坐 墊 相 反, 怕 你 熱 , 加 入 一 種 特 製 Gel 散 熱 。 也 有 一 張 叫 Sum , 像 Nike 般 墊 內 有 Air 。 也像 #19 , 無 論 你 挨 後 幾 多 , 凳 會 自 動 調 節 保 持 眼 睛 和 電 腦 在 Eye Level 水 平 。 講 型我 冇 興 趣 , 但 講 實 用 我 最 欣 賞 。


經 典 Aeron 長 期 好 賣
講到 Aeron , 問 Aluminium 的 David 近 來 咩 價 位 。 「 長 期 都 有 人 買 , 有 Home Office 一 族 一 次 過 買 四 至 五 張 。 基 本 上 這 類 人 好 專 , 大 多 花 長 時 間 對 電 腦 , 做 定 Research 先 來 。 」 01 年 前 美 國 做 IT 、 財 經 人 實 坐 它 , 到 科 網 爆 破 , 大 堆 二 手 湧 現 , 平 過 一 陣 子 。 後 來 Eason 、 吳 彥 祖 都 買 它 , Aeron 名 聞 遐 邇 , 又 再 熱 起 來 。 「 的 確 同 媒 體 有 關 , 外 國劇 集 經 常 見 到 它 。 」 毒 我 的 朋 友 也 是 看 西 劇 的 , David : 「 《 無 間 道 》 時 夠 多 人 買 Contessa 喇 ! 」
「 雖 然 Contessa 有 頭 枕 , 但 我 鍾 意 Aeron 多 , 真 係 工 作 時 你 有 幾 何 會 向 後 挨 ? 」 Aeron 實 幹 , 例 如 網 面 不 是 尼 龍 , 還 加 了 馬 毛, 「 一 般 網 大 了 就 是 大 了 , 但 加 了 馬 毛 後 捽 幾 捽 會 回 復 原 狀 。 」 很 少 凳 會 像 它 保 養 12 年 ( 個 網 5 年 ) , 實 在 是 信 心 保 證 。 David 還 示 範 向 左 後 扭 身 取 物 的 動 作 , 凳背 會 跟 人 身 向 左 下 斜 傾 , 市 面 上 Office 凳 多 , 但 他 說 這 動 作 只 有 Aeron 做 到 , 「 That's Why 它 紅 到 今 日 。 」


最 新 回 應
Yu ︰ 雖 然 女 士 愛 被 抱 , 但 試 過 Reflex 網 後 有 支 架 支 撐 , 感 覺 有 承 托 力 更 緊 要 。

Sam ︰ 香 港 人 回 家 仍 對 住 電 腦 工 作 , 不 是 藉 口 , 這 也 是 令 人 想 買 Office Chair 回 家 的 原 因 。


相 關 超 連 結
http://www.hermanmiller.com/
Herman Miller 的 網 頁 , 除 了 Aeron , Mirra Chair 我 也 覺 得 超 級 吸 引 。

售 賣 點 ︰
a) Lamex Show Room ( 2828 6888 )
地 址 ︰ 北 角 英 皇 道 510 號 港 運 大 廈 15 樓

b) Aluminium ( 2577 4066 )
地 址 ︰ 灣 仔 皇 后 大 道 東 58 至 64 號 帝 后 大 廈 地 下 及 地 庫

沒有留言: